Carnaval carnaval!!!

Com ja sabeu, la setmana del Carnaval és per fer gresca i xerinola, per fer coses que normalment ens faria vergonya fer, però sobretot, és temps de disfressar-se!
Aquest any, l’Esplai Natzaret no hem fallat, i ens hem disfressat de Rua del Carnaval! Sí, sí, heu sentit bé, per carnaval hem anat de Carnaval! Ara us expliquem una miqueta tot això:

DSC_0063

Els esquirols anaven de Figuetaires, uns personatges molt populars per aquestes dates, i van vestits amb camisa blanca, una faixa a la cintura i una màscara ben maca. Es diuen així perquè abans portaven una figa penjada d’un pal, però els nostres figuetaires portaven uns caramels ben grossos (ja sabeu que ens encanten els dolços!).

DSC_0104

Els Guineus aquest cop anaven de Bòbuls i Margaridasses que es dediquen a fer soroll i son una mica trapelles. Els hi encanta anar de tots colors, i porten màscara per poder fer malifetes!

DSC_0174

Per últim, com no podia ser diferent en una Rua del Carnaval, hi havia els i les jutges, vestits de negre amb uns gorgera al coll i una torxa per cremar la sardina i enterrar-la.

I com no, com ja és tradició a l’esplai, vam fer una gran figura del Rei Carnestoltes, que ens va animar a fer xerinola i gresca des del seu tron! I com no podia ser diferent, la nostra comparsa era tant xula i original que vam guanyat el PREMI a la comparsa més ORIGINAL!!!

DSC_0114

DSC_0155

DSC_0194

DSC_0229

Moltes gràcies a tots i totes per acompanyar-nos en una tarda tant meravellosa!

 

2 thoughts on “Carnaval carnaval!!!

  1. Pepitu ha dit:

    Felicitats! Sou els millors!!!

    Quina llàstima, jo al final no vaig poder venir. I això que estava cantat que aquest any hi hauria premi! Però les fotos són fantàstiques. Quants colors bonics! I quin Carnestoltes!! Espectacular. Fa goig, de veritat.

    Sens dubte us mereixeu el premi. I molt bé les lliçons d’història sobre figuetaires, bòbuls i margaridasses!

    Ànims i endavant!

    M'agrada

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.