El passat dissabte 5 de novembre vam celebrar el dia de l’amic a l’esplai. Pels que no ho sapigueu, és aquell dia que obrim de bat a bat les nostres portes perquè vinguin ple d’amics i amigues dels infants i joves que venen habitualment a l’esplai. És un dia especial per nosaltres perquè acostumem a ser moltíssima gent, ho podeu comprovar a la següent foto:
Tots aquests només som els grups d’Esquirols i Dofins! Els més petits vam fam fer uns jocs al principi per conèixer-nos una mica i després una gimcana per ajudar a una sèrie de personatges a recuperar les seves pertinences, ja que amb la seva màquina del temps se’ls havien barrejat alguns objectes que portaven i els havien perdut!
Els Guisards també vam fer primer unes rondes de noms per presentar-nos una mica i després vam jugar un partit de Quidditch, l’esport típic de Harry Potter. Després del partit vam fer alguns altres jocs per acabar berenant unes galetes amb xocolata ben merescudes!
Els més grans de l’esplai, els IsJoves, vam fer uns quants jocs típics: “el soltero ligon”, un “cao” i un mata conills, per gastar així molta energia i després poder berenar amb més ganes!
Esperem que tots els nens i nenes que van venir a compartir el dissabte amb nosaltres s’ho passessin d’allò més bé i els tornem a veure molt aviat!
Per últim, però no per això menys important, agrair a la Carla, el Marcel, l’Arnau, el Bernat i l’Álvaro per tornar per un dia a l’esplai a passar-ho bé amb tots nosaltres i donar-nos un cop de mà!