Ja portem uns quants dissabte investigant perquè ens envolta una aura maligna… Tal com us vam explicar al principi del trimestre, tenim un robot de cuina d’on van sortint personatges pintorescs, com en Tic Tac, l’Albus Dumbleadore, la Mary Poppins, en Peter Pan, en Doraemon, en Jacob, un follet i en Pippin.
Aquest últim dissabte va venir en Peter Pan i va sortir del robot de cuina el bo d’en Bond, el James Bond, súper agent secret 007.
En James Bond ens va dir que tenia la súper missió secreta d’esbrinar l’amenaça mundial que ens afectava i per això, el vam ajudar a investigar. Vam sortir pel barri a investigar, just quan passàvem per Pl. Concòrdia ens vam trobar un tenebrós personatge!!! Es tractava d’en Comte Doku que estava talant un arbre. En veure’ns ens va atacar, i el James i en Peter van intentar combatre’l. Al final tots van acabar pels terres. Parlant la gent de vegades s’entén, així que vam parlar i el Doku ens va dir que tot i que ell és un xic pervers i maquiavèl·lic no ha tingut res a veure amb noseque d’una aura maligna. Per demostrar-nos que nosaltres no estem sota els efectes del seu costat obscur de la força vam fer una sèrie de demostracions en les que érem totalment incapaços d’utilitzar la força. Finalment ens vam adonar que en Doku no tenia la culpa dels nostres mals, ell no tenia res a veure. Com li vam caure bé, ens decideix ajudar una mica. Investigaria entre els seus contactes a veure si esbrinava alguna cosa. Els nostres sospitosos fins l’excursió de primavera eren:
Finalment, gràcies a l’ajuda d’en Comte Doku i d’en James Bond vam poder descobrir durant l’excursió de la neu… ai no! ups! de primavera… Que el culpable de tot plegat havia estat amb tots nosaltres des del principi de tot. El flagell de tots els nostres mals era el CookinRobot del qual sortien tots els personatges que ens deien que érem dolents.
Aquest dissabte hem acabat amb ell muahahahahahaahahaha!!!!!!!! Per fer-ho i ja que estàvem posats en això de desempallegar-nos de malediccions vam fer una dinàmica per a desfer-nos d’aquelles coses de nosaltres mateixos que no ens agraden gaire. Coses com…el no fes cas quan toca, el no respectar als demés, el no pensar tan en mi… Totes aquestes coses les vam enganxar al robot i tot seguit vam destruir-lo per a desfer-nos de les malediccions que ens posseïen.