Fa dos caps de setmana vam anar tot l’esplai a la casa de colònies Artur Martorell, a Calafell.
Dissabte ben d’hora vam agafar el tren cap a Calafell, vam caminar cap a la casa, i un cop instal·lats, vam trobar un personatge d’allò més estrany, en Zoe, que ens va demanar ajuda perquè volia trobar el seu cofre. Nosaltres vam decidir ajudar-lo. Vàrem trobar un mapa i ens vam disposar emprendre el camí en busca del misteriós cofre enterrat.
Després de caminar una bona estona, vam arribar allà on marcava el mapa, però resulta que no hi havia cap cofre, sinó una roca amb un forat immens, així que, com ja teníem una mica de gana, vam posar-nos a dinar i després vam tornar xino-xano cap a la casa.
Com estàvem una mica cansats de tant investigar, vam decidir fer racons i temps lliure.
Una estona després va tornar en Zoe, que ens va proposar de buscar per grups unes preguntes per la casa, perquè al dia següent faríem una descoberta del poble!
Un cop les vam trobar totes vam posar-les en comú i vam anar a sopar, i ja amb la panxa plena vam fer unes activitats de nit d’allò més entretingudes. Així doncs, després d’aquest llarg dia, i veient que ja se’ns tancaven els ulls, vam rentar-nos les dents, ens vam posar el pijama i vam anar a dormir.
Diumenge ens vam llevar amb molta energia i vam preparar-nos per fer la descoberta del poble amb les preguntes que havíem trobat el dia anterior. Vam fer 10 grups i… a investigar! Tot i que ens va ploure una mica, vam trobar un museu, un castell, unes runes… tota una aventura!!
En tornar cap a la casa vam posar en comú les respostes que havíem trobat, i aleshores vam poder trobar al Nazor, un amic d’en Zoe que era qui havia fet el gran forat a la roca per poder aconseguir el misteriós cofre.
En Nazor ens va dir quina era la localització del cofre, vam anar totxs corrent i… voleu saber què hi havia dins? Una Batiminion amb una clau!!
Què obrirà aquesta clau? Serà per una aventura que ens espera al futur?
M’ha agradat molt la idea de jugar amb el temps, és a dir, que el que avuí ès la continuació d’alguna cosa d’hi, també podem dir el clàssic: continuarà👏👏👏👏👏
M'agradaM'agrada