NOMÉS TENIM UN MÓN!

L’estat d’emergència climàtica és innegable. Així ho demostra l’últim informe del Grup Intergovernamental d’Experts sobre el Canvi Climàtic (IPCC): comptem amb tan sols 11 anys per reduir en un 50% les emissions de gasos d’efecte hivernacle i evitar que aquesta crisi sigui irreversible.

Davant l’emergència climàtica, el moviment ecologista Fridays For Future, al costat d’altres moviments germans, han convocat una setmana de mobilitzacions des del passat 20 de setembre amb motiu de la Cimera de l’Acció Climàtica de l’ONU. Aquesta setmana finalitza avui, divendres 27 de setembre, amb la Vaga Mundial pel Clima. És per això que des de l’Esplai ens adherim a aquesta vaga i no farem secretaria a la tarda.

71495236_500544163843245_5009366880134103040_o

Així doncs, us convidem també a mobilitzar-vos i a participar en la manifestació que es durà a terme a les 18h als Jardinets de Gràcia.

70885095_500544010509927_1747018496434241536_o

Així doncs, ens agradaria remarcar que el vertader canvi està en el dia a dia. No només cal reciclar sinó reduir el consum de béns innecessaris, canviar els elements d’un sol ús per d’altres de reutilitzables, fer un ús auster de tots els recursos i, fonamentalment, repensar el valor de tot allò que ens envolta.

De món només en tenim un i l’estem destrossant amb tot el que fem, suma’t a canviar el teu estil de vida per, entre tots i totes, fer que el futur sigui possible!

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.