Ha arribat el moment que tots i totes estàvem esperant! Aquest dissabte 3 d’octubre tornem a l’Esplai! Fa molts i molts mesos que volem veure arribar aquest retrobament: monitorxs, famílies, infants i joves hem viscut un estiu diferent sense poder realitzar les colònies i campaments, però l’esperit esplaienc no ha marxat de dins nostre i és per això que dissabte hem de venir amb les piles ben carregades!
Sabem que aquest nou curs és diferent i l’equip de monitores i monitors estem treballant de valent per fer-ho tot possible i segur. És per això que el cap de setmana passat vam marxar a la casa de colònies El Puig de Balenyà per tal d’encarar el nou curs i pensar en totes les mesures i protocols a seguir: vam fer reunions, dinàmiques i molta cohesió, mireu mireu!
Quines són algunes de les mesures que durem a terme durant aquest curs? Com bé us hem explicat a les reunions de famílies, ens hem basat en els criteris aplicats per prevenir la pandèmia per COVID-19 en l’àmbit de les activitats d’educació en el lleure de la Direcció General de Joventut (Generalitat de Catalunya). Una de les novetats d’enguany són les entrades i sortides, que no es realitzaran al Col·legi Pare Manyanet sinó als Jardins de Joaquim Ruyra, entrant en els horaris habituals (16:15h-16:30h) així com també en les sortides (19h) en el mateix parc.
En cas que no hagueu pogut venir a la reunió de famílies, podeu veure les mesures en la següent infografia:
La resta de la informació de la reunió, la podeu consultar clicant aquí.
Així, esperem que tingueu tantes ganes de començar a fer Esplai com nosaltres, i que en breus puguem tornar a l’esperada normalitat esplaienca. Si teniu qualsevol qüestió per comentar no dubteu d’escriure’ns a esplainatzaret@gmail.com.
I mireu quina carta acabem de rebre del Mag Fistanàntilus…