Les joves marxem a Montserrat!

El cap de setmana del dia 28 i 29 de maig, el grup de Joves vam marxar d’excursió a Montserrat. Durant tot el curs ho havíem comentat més d’una vegada, i, un cop va arribar el dia ens ho vam passar molt bé.

Vam quedar a les 9:15 hores a plaça Espanya per agafar els ferrocarrils, un cop vam arribar a Monistrol vam posar-nos a esmorzar i començar l’excursió. Primerament, anàvem a pujar caminant, però a causa de la forta calor vam caminar una estona i acabar pujant amb el cremallera, una nova experiència per molts i moltes de les Joves i les monitores. Després d’una nova aventura ens vam instal·lar i vam aprofitar el moment de ser a Montserrat, i, així visitar tot el seu voltant.

Montserrat

Les hores passaven molt ràpidament, va fer que ja toqués anar a sopar, i, seguidament vam fer uns jocs de nit ben moguts, per acabar de passar-ho bé i treure tota l’energia que portàvem. Que així descansaríem més i millor!

L’endemà ens vam despertar ben d’hora per poder baixar caminant i que la calor no ens acabés de molestar. Va ser un bon moment perquè les Joves poguessin parlar tranquil·lament, i, així cohesionar-se entre totes. Aquell mateix dia a Montserrat hi havia un concurs de sardanes, com que ens va impressionar, ens hi vam quedar una estona mirant-ho. Finalment, un cop a Monistrol, vam realitzar una dinàmica. On havíem d’identificar les nostres emocions primàries i secundàries, segons les situacions que anàvem explicant. Va ser molt important observar com pot canviar la visió de les persones amb un mateix context. Després de fer aquesta activitat, vam dinar i agafar el tren cap a Barcelona, un bon moment per descansar!

Ens ho hem passat molt bé!

Deixa un comentari:

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.