Quina gran nit de teatre que es va viure ahir a Meranges!!!

Ahir a la nit els Guineus i els Isards van muntar una esplèndida obra de teatre que va fer aixecar els aplaudiments dels joves i dels monis. El tema de l’obra era la crisis. Cada grup tenia uns personatges definits pels improfighters (promotors i presentadors de l’activitat) i s’havia d’inventar de quina manera els afectava la crisis. Cada grup tenia una llista de personatges, amb la descripció d’aquests, les relacions entre ells i el seu entorn proper. Cada grup tenia un entorn diferent sobre el qual treballar. Durant el transcurs de l’obra els improfighters van introduïr elements nous que van fer que els nens haguessin d’improvisar!! Tot un espectacle!

D’altra banda, els Joves van estar preparant activitats i van jugar tots plegats a un joc de pistes molt divertit. Com s’ho curren els joves!!!! Avui, han anat d’excursió als estanys d’Engorgs, i faran nit al Refugi Folch i Girona.

Per cert, que aquest matí els Isards han rebut una carta meva, jeje… Deia així:

 

Estimats Isards,

Campllong està en perill!! Les terres de Murdündrain són atacades per un grup desconegut que té com a objectiu ocupar el terreny d’acampada. Estan en camí, i no trigaran en arribar fins aquí.
El motiu d’aquesta carta és per demanar-vos ajuda ja que nosaltres, els habitants del bosc de Brocelaina, som pocs i estem dispersats.

Sabem que vénen del nord. Hem construït una fortificació més enllà del camí de la Mollera, on vosaltres podeu amagar-vos i parar aquests invasors abans no arribin al bosc.

 

El bosc ha de ser protegit. Us estem enormement agraïts.

Atentament,
Mag Fistandàntilus.

 

A hores d’ara us puc dir com ha anat tot… Resulta que els monitors d’Isards sabien qui éren els misteriosos atacants. És més, han parat una trampa als seus propis nens, doncs anant cap al lloc on teòricament havien d’esperar als atacants, s’han vist assaltats pels Guineus i tots ells, monitors d’Isards inclosos, han atacat amb aigua als pobres Isards. Tot plegat ha sigut molt ràpid, més que la lluita dels 300, i els Isards han estat esclafats en pocs minuts. Ara bé, mentre hi ha aigua hi ha vida, i la guerra que s’ha generat després ha sigut de les més aiguoses (per no dir sanguinàries) que s’han vist mai. Els pobres isards anàven amb bambes i fins i tot alguna pobre isarda portava xubasquero (xop). Tothom ha quedat xop, i han aprofitat per dutxar-se.

Per cert, jo vaig fer la carta perquè m’ho van demanar els monitors d’Isards, sense dir-me que es tractava d’una trampa. Jo pensava que era per un joc d’aquests que fan…

Els Guineus, per precaució, a la tarda han sortit a corre cuita cap als estanys de Malniu. Com que l’estany és a prop d’un refugi, faran nit al refugi de Malniu per poder passar el matí de demà als estanys i a la tarda tornaran “xino xano” al campament. Els Isards desfilaran demà a la tarda a Malniu on també hi faran nit. Allà els espera l’imponent Puigpedrós!

Com podeu observar passaran uns dies fins que es retrobin tots plegats, i els monitors i monitores, que se les saben totes, els hi han muntat unes quantes sorpreses per quan es retrobin tots diumenge…. sorpreses aterradores (jejeje) en forma de joc ja m’enteneu.

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.