Sant Jordi

Pares, mares, nenes i nens,

Com ja sabeu, Sant Jordi s’acosta i enguany l’Esplai Natzaret tornarà a posar una paradeta de roses al lloc de sempre, Nicaragua amb Travessesra de les Corts durant tot el dilluns dia vint-i-tres!

Ens faria molta il·lusió que ens vinguessiu a veure en algun moment d’aquest fantàstic dia i, ja de pas, ens compressiu aquella rosa que teniu pensat comprar per la mare, l’àvia, la dona, el germà, el fill, l’amic, etc., a nosaltres, ja que tots els guanys aniran destinats a les colònies i campaments d’estiu.

A més, veureu que són les roses més maques i formoses de tota la contrada, provinents directament de la sang del drac!! I a preus assequibles (comptant que són les originals)!

Que passeu un bon cap de setmana i un millor dia de Sant Jordi.
 

Sant Jordi

 

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.