Aquest cap de setmana ha sigut ben diferent a la resta. Com que eren les festes de les Corts i tots i totes teníem moltes ganes de celebrar-les plegats, dissabte ens vam llevar ben d’hora i vam agafar forces per dirigir-nos cap a la plaça Clara Campoamor.
Un cop allà ens esperaven els membres del Pi de les Corts per fer la ja tradicional MATINAL, una activitat conjunta que cada any es realitza en motiu de les festes.
El que molts desconeixien era que estava apunt de començar el Primer Torneig de Pilota Cortsenca!!
El torneig es tractava d’una competició entre l’Esplai i el Cau. El premi era, ni més ni menys, que el FOULARD D’OR. EL guanyador tindria la missió de custodiar el Foulard durant tot l’any. Davant d’això els membres de cada equip van jugar amb totes les seves ganes per aconseguir el desitjat premi.
El primer partit va començar i els més petits de cada entitat van entrar al camp. Tot dos equips van posar ganes i esforç però la victòria se la va endur l’equip del Esplai Natzaret.
Com que la participació va ser alta, dos nous equips formats per altres petits de les dues cases van jugar el segon partit del torneig. Aquest partit va estar d’allò més igualat però al final va guanyar l’equip del Pi de les Corts.
Davant aquest empat provisional tots els membres de cada entitat es van posar a animar amb força. S’escoltaven càntics de suport i, tan petits com grans, es van posar a aplaudir quan els dos equips de joves van entrar al camp a disputar el seu partit.
L’equip de joves del Pi de les Corts va entrar a la pista amb una actitud guanyadora i van posar-se per davant en el marcador. Els joves del Natzaret van fer jugades molt bones però no van aconseguir guanyar a l’equip rival.
Per últim els monitors i caps de cada casa van disputar el que seria l’últim partit del torneig. Davant de les dues victòries del Pi de les Corts, els monitors del Natzaret van anar a per totes per tal de remuntar i aconseguir el Foulard d’Or. Va ser un partit molt emocionant ja que el Natzaret va començar avançant-se en el marcador però el Pi no es va rendir i va realitzar una remuntada espectacular que va portar-los directes a la victòria.
Un cop finalitzat el partit es va atorgar el Foulard d’Or als merescuts guanyadors del torneig: El Pi de les Corts. Tot i així ningú va marxar amb les mans buides, els monitors i caps van repartir sucs als participant per celebrar l’esforç i l’inici d’una nova tradició!!