Excursió de Tardor!

El cap de setmana passat des dels més petits fins als més grans vam anar d’excursió!
Vam quedar dissabte al matí tots a sants estació i vam agafar el tren direcció Vic, tan puntuals, que la RENFE va haver d’avançar l’hora per fer veure que anàvem tard!

Excursió de la tardor

Un cop a Centelles vam baixar del tren, vam esmorzar al sol i vam fer una excursioneta que va valdre la pena perquè la casa que ens esperava, Mas Banyeres, era molt xula, tota plena de camps per jugar i fins i tot una granja amb molts animalons. Una gran masia groga al capdamunt d’un turonet i al peu dels cingles del Puig Sagordi, des d’on teníem una vista fantàstica del Montseny.

El primer que vam fer va ser dinar, i es que teníem molta gana! I després, vam tenir temps per fer racons i explorar la casa, mentre els monitors i les monitores s’aprofitaven de que aquest any (Per fi!!) tenim l’Oriol, un guitarrista de primera, que els acompanyava en les seves cantarelles. Després de racons, vam decidir que per agafar energia abans de l’activitat de tarda, els i les monitores ensenyaríem les cançons velles i noves a tots aquells i aquelles que van venir a l’excursió. Així que vam fer una gran rotllana per cantar cançons tots junts. I després de cantar… vam fer excursioneta! Esquirols i dofins van fer camí cap a una direcció, tot buscant l’Olaf i un elefant que semblava que es passejava per la zona tirant arbres a tort i a dret. En canvi, Guineus, Isards i Joves van anar cap a dalt, tot descobrint les Baumes Corcades, on l’Andreu ens va explicar el perquè del nom i com s’havien format (és una mica setciències aquest noi) i pujant fins a un prat a mitja muntanya per un camí equipat amb unes cordes i algunes grapes per ajudar-nos a pujar. I gairebé arriben fins a dalt de tot de a muntanya!

Quan vam tornar vam estar jugant pels voltants de la casa i sense adonar-nos-en, va arribar l’hora de sopar.
Per la nit cada grup va fer la seva, Esquirols van anar a buscar bruixes, Dofins van trobar el Colombo que havia sigut segrestat per un traficant de llibres, Guineus i Isards van estar fent jocs pels camps de la casa i Joves van estar preparant els tiquets per la magnifica panera!!!
El diumenge ens vam llevar tots de seguida vam esmorzar i vam sortir a jugar fora ja que feia molt bon dia. Que dic un bon dia. Un dia espaterrant!! Cel blau, ni un núvol, un entorn immillorable i una companyia fantàstica! Així que després de fer les motxilles i esmorzar, cap a mig matí, ens vam reunir tots i vam fer un parell d’activitats i les típiques danses de l’Esplai.

A més, diumenge va ser un dia molt especial perquè vam rebre la visita dels pares i vam fer un fabulós dinar de germanor amb concurs i premis!!!

Vam passar un fantàstic cap de setmana a Mas Banyeres!