Preparem Carnaval!

El proper 6 de febrer és la rua de carnaval del barri i com sempre nosaltres no hi faltarem! Així doncs aquest passat dissabte, a dues setmanes vista de carnaval, vam passar la tarda preparant les disfresses. Aquest any anirem disfressats dels Colons de Catan! Per aquells que no sapigueu que és, es tracta d’un joc de taula d’estratègia en el qual has d’assolir una certa quantitat de punts fent ciutats i amb cartes especials. Per construir les ciutats i fer-les créixer, cal una sèrie de matèries primeres o recursos que s’obtenen segons la puntuació dels daus i la posició de les ciutats, nosaltres serem els encarregats d’aconseguir aquestes matèries primeres!

Partint d’aquesta base, els més petits de l’esplai, els esquirols, aniran disfressats de llenyataires (amb camisa de quadres, pantalons texans o de pana i botes). Durant la tarda van estar fabricant-se les seves pròpies destrals i van quedar molt xules!

Els dofins aniran de pagesos (vestits amb un peto o camisa blanca, pantalons foscs i botes de muntanya) i igual que els esquirols, també es van fabricar les seves pròpies eines, en aquest cas una falç.

Preparem carnaval

També es van fer uns barrets per protegir-se de les llargues hores de sol al camp, els hi van quedar d’allò més bonics!

Preparem carnaval

Preparem carnaval

Preparem carnaval

El grup de guineus seran els que més s’embrutin, ja que aniran de miners (amb texans, part de sobre de color blau i botes). Van fabricar-se els seus propis pics i cascs i també van fer una carretó per carregar el carbó!

Els més grans de l’esplai, isards i joves, seran els pastors (amb camisa i pantalons marrons). Van estar fent unes barretines que van quedar d’allò més bé i unes ovelles que semblen de veritat!

Preparem carnaval

Preparem carnaval

Doncs bé, ja sabeu totes les disfresses d’aquest any i heu pogut veure com les hem anat fent! Si en teniu ganes pares i mares sempre podeu fer-vos disfresses relacionades amb algun dels grups o amb el joc en general i així acompanyar-nos a la rua! Hi esteu més que convidats!

Per tal que tots els infants i joves tinguin disfressa el dia de la rua us demanem que ens confirmeu per correu si vindreu o no el dia 6 de febrer. Si el passat dissabte no vàreu venir però si que vindreu a la rua digueu-nos-ho i us explicarem com ho podem solucionar!

Ens veiem dissabte 6 a la rua… però abans aquest dissabte a l’esplai!

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.