El trimestre passat els dofins vam fer una excel·lent feina descobrint el nostre barri, Les Corts, per així ajudar al fundador de l’esplai, l’Esperanto, i com a recompensa ara ell ens va presentar un amic seu que ens va venir a visitar.
Vam tenir l’honor de conèixer el governador de Tamriel, Taiver XII, que ens va explicar que cada setmana ens visitaria un habitant d’una regió d’aquest gran país.
El primer dia ens va venir a veure la Fandal, una artesana de Valenwood, que ens va ensenyar com fer figuretes a partir d’un material màgic que vam haver d’aconseguir seguint unes pistes.
Per mala sort, el següent dia, les pluges van impedir que ens pogués visitar ningú; així que vam fer un cinefòrum amb el grup d’Esquirols i van veure la película Spirit.
El tercer dia va aparèixer en Winston, habitant de Morrowind, on a causa de les pluges i el temporal de les anteriors setmanes i l’explosió d’un volcà, hi ha hagut un devastador desastre i han perdut tot el que tenien. Vam estar ajudant-lo a recaptar materials per al final construir un parell de cases per ell.
Ara estem esperant impacients a la propera visita, però aquest cap de setmana marxem a gaudir de la neu que també en tenim moltes ganes!
One thought on “Els Dofins Descobrim Tamriel!”